ارزیابی یکی از عناصر کلیدی در فرآیند آموزش است. از مدارس گرفته تا دانشگاهها، انواع مختلفی از ارزیابیها به کار گرفته میشود تا دانشآموزان و معلمان بتوانند میزان یادگیری و موفقیت را اندازهگیری کنند. دو نوع رایج ارزیابی که اغلب در محیطهای آموزشی استفاده میشود، ارزیابی تکوینی (Formative Assessment) و ارزیابی پایانی (Summative Assessment) هستند. این مقاله به بررسی عمیق تفاوتهای این دو نوع ارزیابی، مزایا، چالشها و بهترین زمان استفاده از هر یک میپردازد
جلسه ارزیابی تفاوت های فردی با حضور جناب آقای مصباح فر و خانواده های گرامی و همیشه همراه در پیش دبستانی پسرانه حضرت جوادالائمه(ع) ناحیه۲